środa, 26 sierpnia 2015

Zaczne po POLSKIEMU

Herbata i ogórki. To co może być najlepsze i jest Polskie! A więc tak. To zdjęcie wynalazłam gdzieś w starym albumie pod nazwą "impreza u Angeli" - a więc nie, nie zrobiłam je specjalnie na tę/tą okazję. Mam masę różnych zdjęć, ale jakoś to mi się najbardziej podobało i zapragnęłam je wykorzystać do pierwszego posta na moim nowo otwartym blogu. Założyłam go wczoraj, ale wiecie - pracowałam nad szablonem... no i dopiero dziś w końcu mogę go otworzyć. Jeszcze muszę dopracować zakładki na górze strony, no ale to z czasem - jak znajdę chwilę.

Jako, że to mój pierwszy post to oczywiście muszę się przestawić i opowiedzieć troszeczkę o sobie - czymś Was muszę zaciekawić. : )
Nazywam się Patrycja, mam 20 lat i mieszkam w Maidstone,  w Wielkiej Brytanii. Jestem Polką, Lubuszanką. Ukończyłam technikum o profilu Architektura Krajobrazu, nie studiowałam, ani nie studiuję, czy zamierzam? Czas pokaże! Mieszkam wraz z narzeczonym, Marcinem. Interesuję się florystyką (przede wszystkim sztuką układania kwiatów oraz samymi rodzajami roślin), grafiką (od niedawna) oraz blogowaniem - od kilku lat. Blogowałam wcześniej, ale nie chcę do tego wracać. Od dziś prowadzę tego bloga i to mój jedyny cel związany z blogowaniem prywatnym. W wolnych chwilach czytam książki, spaceruję, szkicuję i robię zdjęcia - te 4 rzeczy sprawiają, że uśmiech pojawia się na mojej twarzy. Uważam, że mam dusze artystki po moim świętej pamięci Tacie. Mam swój własny styl życia, którym pragnę zarażać innych. Mam nadzieję, że uda także mi się zarazić choć troszkę Was.

BEKSA - To z jednej strony przeciwieństwo mnie, a z drugiej nie. Jedni mówią, że jestem beksa bo płacze na wszystkich filmach, czy dzieje się w nich coś dobrego czy złego. A inni powiedzą, że NIE JESTEM beksą, ponieważ dostałam w życiu wiele razy po dupie i nadal się trzymam, nie załamuję się. A tak na prawdę nie nazwałam tak bloga ani z jednego, ani z drugiego powodu. Nazwa pochodzi od piosenki Artura Rojka - BEKSA. Tak po prostu, prosto z mostu.
Mam nadzieję, że na blogu znajdziecie coś dla siebie i polubicie go. Postaram się pisać jak najczęściej! 

8 komentarzy:

  1. Witamy! <3
    Bardzo fajnie piszesz i to widać. Kocham, kocham i jeszcze raz kocham <3
    Moja cudowna Beksa i do tego taka zdolna <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza nasza Beksa <3 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy!
    Życzę ci powodzenia <3

    http://whitegirl-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu! Mam nadzieje, ze blog rozwinie sie w dobrym kierunki i tego Ci wlasnie zycze :)
    http://majazurawek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia życzę, mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć swoje miejsce na ziemi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog zapowiada się baardzo ciekawie! Obserwuję i powodzenia!
    P.S. Masz bardzo ciekawe pasje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak fajnie, że wydajesz się być kolejną pustą blogerką. :D Także z radością i wyciągniętymi rękoma moge Cię powitać. Co do florystyki (co mi sie raczej skojarzyło, przypomniało - jak byłam mała chciałam dbać o kwiatki, mieć jakieś ładne, interesujące okazy, ale z czasem przekonałam się, ze gdyby nie moja mama, to w domu nie byłoby kwiatków. Taaa... ;-;
    Podoba mi się Twój wygląd, znaczy bloga.
    No to chyba tyle; pozostaje mi jedynie życzyć powodzenia.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jak fajnie, że wydajesz się być kolejną pustą blogerką." - po przeczytaniu reszty komentarza wnioskuje, że miało być "Jak fajnie, że NIE wydajesz się być kolejną pustą blogerką." - a więc zapomniałaś słowa "Nie". :)

      Usuń