piątek, 28 sierpnia 2015

DIY: Dekoracyjny wazonik

Witajcie. Wakacje dla wielu z Was się kończą no i niestety musicie wracać do rzeczywistości. Jedni z Was na pewno się cieszą powrotem do szkoły, ponieważ zobaczą przyjaciół, inni bardzo się stresują, ponieważ właśnie ruszają w nową drogę, nowe gimnazjum, pierwszy rok liceum czy też w końcu droga na studia. Inni na pewno chcieli by nadal mieć wakacje, nie zdążyli się wyszaleć. JA zaś nie miałam niestety, a może 'stety' wakacji. Od razu po zakończeniu szkoły średniej ruszyłam do pracy, z takich czy innych przyczyn. Ale to wcale mnie nie ogranicza. Wakacje dla mnie, są co weekend - tyle dobrego. Wiadomo, brakowało mi 2 miesiące wylegiwania się, ponieważ przyzwyczaiłam się do tego jak większość, ale jednak uważam, że przynajmniej tego czasu nie zmarnowałam, a uwierzcie mi, że co roku w wakacje marnowałam czas przed serialem lub grami komputerowymi.
Dzisiaj pierwszy post DIY na moim blogu. Mam nadzieję, że Wam się spodoba! Moje DIY to nic trudnego. Po prostu wynalazłam jakąś bardzo ładną buteleczkę - już ozdobioną - oraz wysuszyłam czerwone róże, które dostałam od ukochanego. Butelkę kupiłam w sklepie Pepco (jeszcze w Polsce), jednakże nie trzeba stracić na to pieniędzy (choć kosztowała 5zł). Wystarczy umyć butelkę po piwie czy soku Kubusiu, udekorować ją wstążeczką czy czym tylko chcemy i gotowe. Wszystko niby takie proste, ale jednak jak się na to patrzy to oko się cieszy. Warto czasami zrobić coś samemu i być dumnym z siebie.
PS: Dziękuję już za 7 obserwatorów, jesteście wielcy!

13 komentarzy:

  1. Hej :)
    Fajny pomysł XD
    Zapraszam do siebie :) www.wedlugliska.blogspot.com
    P.S. Co z twoim drugim blogiem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne diy! Pieknie to wygląda :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne :-) Ja chyba wole bardziej skomplikowane DIY ale proste tez sa fajne http://imbirkowy-blog.blogspot.com/2015/08/back-to-school-rzeczyagata.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wait a sec. Jesteś tą Patrycją z bloga bodajże kierunkowy48? Założyłaś nowego?

    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ja. Dlaczego każdy mnie pamięta. :D
      Tak, to mój nowy blog. :>

      Usuń
  6. Wazonik ślicznie się prezentuje! Co tak zmieniasz blogi? :D
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie to wygląda! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń