poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Dover #2

Cześć kochani. Dziś przychodzę z kolejnym postem z fotorelacji z Dover w Wielkiej Brytanii. Tym razem troszkę zdjęć z plaży i ogólnie z miasta. Na dniach jeszcze wrzucę zdjęcia stylizacji z tego dnia oraz zdjęcia z klifów w Dover. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę. Powiem Wam szczerze, że bardzo mi się podobała ta wyprawa nad morze, choć według mnie samo miasto w sobie nie jest ładne, no w porównaniu do Maidstone w którym mieszkam. Dover nie należy do zadbanych miast, gdyby nie leżało nad morzem i nie posiadało pięknych klifów to by należało na pewno do pierwszej dziesiątki najbrzydszych miast w Anglii.
Ale i tak mam nadzieję, że kiedyś jeszcze wrócę do tego miasta. Nie zdążyłam tym razem jeszcze obejrzeć zamku, latarni morskiej i jeszcze kilku atrakcji. Dlatego jeszcze w tym roku albo za rok mam zamiar się jeszcze tam wybrać. Choć jest jeszcze wiele miast w Anglii, które są na mojej liście "Miejsca do zwiedzenia".


Uciekam, muszę skończyć robić szablony dla kilku osób. Miłego wieczorku życzę. :)

5 komentarzy:

  1. W Dover nigdy nie byłam, a tym bardziej w Wielkiej Brytanii. Moja koleżanka jednak była w tym kraju we wakacje.
    Morze jest piękne, a tam nawet piękniejsze niżw Polsce.
    Dobre zdjęcia.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń